Vi har kvalificerede optikere på vagt, som kan besvare dine spørgsmål og hjælpe dig med at vælge glas og stel.
Klik her for at snakke med en af vores optikere.
Vi tilbyder ekslusivt 24 måneders garanti fra købs datoen ved alle producentfejl på alle vores briller, solbriller og glas med styrke.
Producentfejl kan være fejl eller mangler opstået ved fremstilling af varen. Normalt slid og slitage, utilsigtet skade ved forkert brug eller håndtering dækkes ikke af garantien.
Vær opmærksom på, at kontaktlinser har en 3 måneders garanti som dækker producentfejl.
Garantien dækker ikke: ridser på solbrilleglas eller glas med styrke; skader forårsaget ved uheld, misbrug, forsømmelse, uagtsomhed, stød, forkert brug eller opbevaring af produktet; modifikationer eller reparationer af en tredje part samt generel skade ved normal slitage.
Vi tilbyder ikke reparation. Hvis din garantisag godkendes, skal du returnere det defekte produkt, hvorefter du tilsendes en erstatningsvare.
Hvis du får en erstatningsvare gælder garantien på denne kun i den samme periode som det originale produkt.
(ALLE GARANTISAGER VURDERES INDIVIDUELT FRA SAG TIL SAG)
Dit ordre ID findes i din email om ordrebekræftelse, eller i andre opfølgende emails modtaget af os. Det består af to bogstaver efterfulgt af 10 tal, og derefter et eller to bogstaver mere.
Det ligner dette: DK0123456789G
Garantien dækker kun producentfejl, hvilket betyder fejl eller mangler som følge af fremstillingsprocessen. Nogle eksempler ses herunder:
Garantien dækker ikke: ridser på solbrilleglas eller glas med styrke; skader forårsaget ved uheld, misbrug, forsømmelse, uagtsomhed, stød, forkert brug eller opbevaring af produktet; modifikationer eller reparationer af en tredje part samt generel skade ved normal slitage.
Hvis din garantisag godkendes, skal du returnere det defekte produkt og en erstatning sendes til dig. Refusioner er ikke en del af garantien.
Hvis du køber briller, solbriller eller glas med styrke er produktet dækket af garantien i 24 måneder fra købsdatoen. Produktet er dækket af alle producentfejl.
Kontaktlinser er dækket i 3 måneder fra købsdatoen.
Hvis produktet er defekt, har fejl eller er anderledes end hvad du bestilte, skal du oprette en returanmodning så snart du opdager det.
Når du opretter din anmodning, skal du vælge den rigtige grund, enten 'Skadet ved ankomsten' eller 'Forkert produkt leveret'. Billeder er essentielle når anmodningen skal behandles.
Efter du har oprettet en returanmodning, vil vores kundeservice tage kontakt og lave en aftale om en erstatning eller en fuld tilbagebetaling.