Hvad er din leveringstid?

Vores leveringstider varierer og er baseret på produktets behandlingstid, før det ankommer til vores lager, plus leveringstiden.

Behandlingstid:


Produkter, der er markeret som "Hurtig forsendelse" eller "På lager", er klar til afsendelse inden for 24 timer fra mandag til lørdag. Bemærk dog, at alle ordrer med glas med styrke vil tage yderligere 3 til 7 arbejdsdage at behandle, afhængigt af styrke og glastype og -farve. 

For varer, der ikke er på lager, er indkøbstiden enten 5 til 11 arbejdsdage, 11 til 15 arbejdsdage eller 3 til 4 uger, afhængigt af produktets tilgængelighed og indkøbstiden fra vores autoriserede leverandører. 

Som nævnt ovenfor skal du være opmærksom på, at vi har brug for yderligere 3 til 7 arbejdsdage til at behandle glas med styrke.


Leveringstiden er angivet på produktsiden (se nedenfor):




Hvis varen er på lager, vil den være markeret som ''På lager''






Bemærk venligst, at der på grund af begrænset tilgængelighed kan forekomme forsinkelser på nogle modeller, som ikke er på lager. I så fald giver vi dig straks besked via e-mail og giver dig alternative muligheder.
Så snart varen ankommer til vores lager og er klar til afsendelse, vil den blive sendt inden for 24 timer. 

Leveringstid: 

Vi har flere leveringssteder rundt om i verden, herunder Italien, Hong Kong, Australien og USA. Vi sender din ordre fra et af vores 4 logistikcentre afhængigt af, hvor produktet oprindeligt stammer fra. Vores mål er at få produktet til dig så hurtigt og effektivt som muligt!

Leveringstiden er ud over sourcingtiden for din ordre og starter fra den dato, hvor vi sender ordren. Så snart vi sender din ordre, modtager du en e-mail med sporingsoplysningerne. 

Internationale leverancer tager normalt lige så lang tid som indenlandske leverancer.

Almindelig levering:

Leveringstiden tager normalt 5-10 arbejdsdage. For fjerntliggende adresser kan det tage en ekstra uge at sende produktet, afhængigt af placeringen og den nødvendige transportmetode.  

Ekspreslevering:

Ekspreslevering er tilgængelig for udvalgte produkter mod et ekstra gebyr. Hvis det er muligt, vil du se muligheden under kassen med oplysninger om forsendelsesgebyr og forventet leveringstid.

Undtagelse: Bemærk venligst, at for Seychellerne og Brasilien er den normale leveringstid ca. 15 til 30 arbejdsdage.

Kurerfirmaer, som vi bruger:

Standardlevering: Sprintpack, Aramex, Royalmail, RPX, USPS, DHL
Ekspreslevering: DHL Express, FedEx, UPS, Aramex, RPX

Kan jeg anmode om et bestemt kurerfirma til forsendelse af mine ordrer?

På grund af logistiske faktorer kan vi ikke love et valg af et leveringsselskab. Vi opfordrer dig dog til at dele dine bekymringer med os, så vi kan tilbyde den bedst mulige service og give dig en løsning.

Annullering under forsendelsen:


Hvis du beslutter dig for at annullere ordren eller ønsker at tilbagekalde en vare, skal du være opmærksom på, at processen kan tage 2 til 3 uger, og vi beder dig venligst om tålmodighed. Bemærk også, at en tilbagekaldelse muligvis ikke længere er mulig, hvis varen allerede er afsendt, og at vi muligvis skal vente på, at varen sendes tilbage til os. I dette tilfælde kan du afvise pakken ved levering.

Bemærk venligst, at vi generelt ikke refunderer forsendelsesomkostningerne, da vi bliver opkrævet for det ekstra forsendelsesgebyr.

Pakken er ikke modtaget:

Hvis du får besked om, at varen er blevet leveret, men ikke har modtaget den, og der ikke er nogen opdatering af sporing i 72 timer, skal du først kontrollere, om den blev leveret til dine naboer. Hvis du stadig mangler pakken, bedes du kontakte os, så vi kan starte en undersøgelse med kureren. 

Bemærk venligst, at vi kan anmode om yderligere formularer og dokumenter, når du erklærer, at en vare ikke er blevet leveret.

Told:

Hvis der opstår importskatter, kan du være sikker på, at vi vil dække disse omkostninger. Du kan finde flere oplysninger om proceduren her i vores FAQ.

Undtagelse: Desværre refunderer vi ikke brasilianske toldsatser eller afgifter. På grund af brasilianske handelsregler er alle kunder i Brasilien fuldt ud ansvarlige for eventuelle told- eller afgiftsbeløb, der måtte opstå. 

Du kan downloade din faktura med ordre-ID, trackingnummer og e-mailadresse, hvis toldmyndighederne kræver det, her: www.smartbuyglasses.dk/invoice

Bemærk venligst, at hvert land har sin egen importpolitik. Lokale toldembedsmænd vil udføre stikprøvekontrol, som nogle gange kræver personlige dokumenter som en del af toldsprocessen.

Sporing af ordre:


Du kan følge status for din ordre på vores sporingsside her: www.smartbuyglasses.dk/order

Vi bruger cookies til at forbedre din købsoplevelse. Ved at fortsætte med at navigere på hjemmesiden accepterer du brugen af cookies. Klik her for at læse mere om vores brugerbetingelser for cookies.

Acceptere